Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Η πρώτη γυναίκα μονομάχος-topless πριν από 2000 χρόνια.


Ανακαλύφθηκε  ένα μικρό χάλκινο άγαλμα που χρονολογείται εδώ και 2.000 χρόνια και μπορεί να είναι  μια γυναίκα μονομάχος.
Εάν επιβεβαιωθεί, έπειτα από τις έρευνες το άγαλμα θα είναι η πρώτη παράσταση γυναικείας μονομάχου.
Το άγαλμα παρουσιάζει μια γυναίκα τόπλες, φορώντας μόνο ένα στρινγκ και έναν επίδεσμο γύρω από το αριστερό γόνατό του.Ο ερευνητής Alfonso Μάνας του Πανεπιστημίου της Γρανάδας, πιστεύει ότι είναι ένα Σίκα, και κρατάει  ένα  κυρτό ξίφος που χρησιμοποιείται από μονομάχους. Η χειρονομία που καταφέρνει με το χέρι  αποτελεί «χαιρετισμός προς  τον κόσμο,και  το πλήθος, που ήταν νικήτρια  στο τέλος του αγώνα μονομάχων.
Η γυναίκα πολεμιστής κοιτάζει προς το έδαφος, προφανώς για να καταφέρει να μειωθεί η δύναμη του αντιπάλου του.
Read more »

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Ανακαλύφθηκαν στο Rio de Janeiro 60 αρχαιολογικοί χώροι του 6.000 π.χ.

Σχεδόν  60 αρχαιολογικούς χώρους, από διαφορετικές εποχές,  πρόσφατα ανακαλύφθηκαν κατά την κατασκευή ενός δρόμου, λίγα χιλιόμετρα από το Ρίο ντε Τζανέιρο. "Την περασμένη εβδομάδα, ανακαλύψαμε ένα μικρό πέτρινο πηγάδι χρονολογείται στην πορτογαλική αποικιακή περίοδο", δήλωσε ο Jandira Νέτο, επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας της ΙΒΑ (Βραζιλίας Ινστιτούτο Αρχαιολογίας). Οι αρχαιολόγοι έχουν βρει χειροποίητα αντικείμενα όπως sambaquis (σωρούς από  οστρακοειδεί ), που προέρχονται από τους ανθρώπους που ζούσαν στις ακτές περίπου 6.000 χρόνια πριν, κεραμικά αγγεία και Tupi-Guarani πρίν από 2.000 χρόνια, καθώς και του δέκατου ένατου αιώνα ευρωπαϊκής κεραμικής.


«Το αρχαιολογικό αρχείο δείχνει μια συνέχεια της κατοχής. Αυτό δείχνει, για παράδειγμα, οι Ευρωπαίοι άποικοι είχαν  καταλάβει τις ίδιες περιοχές των ιθαγενών.», Δήλωσε ο αρχαιολόγος. Η ιστορία της περιοχής, η οποία διασχίζεται από το δρόμο που ονομάζεται «Μητροπολιτικό Τόξο", το οποίο είναι το βιομηχανικό κέντρο της Φλουμινένσε-και Baixada ποταμού (βόρεια) και το λιμάνι της ITAGUAI (δυτικά) - είναι γνωστό μέχρι τώρα από τις ιστορίες ταξιδιού των αιώνων XVI, XVII και XVIII. "Όταν ξεκινήσαμε (το 2008) περιμέναμε να βρούμε μερικές περιοχές, αλλά σε ένα χρόνο βρήκαμε 58. Η κατασκευή του μονοπατιού ήταν μια ευλογία από την άποψη της διατήρησης της ιστορικής κληρονομιάς της περιοχής", δήλωσε ο Νέτο, του οποίου η ομάδα αποτελείται από περίπου 40 άτομα.Αλλά η χαρά των αρχαιολόγων έρχεται σε αντίθεση με τη θέληση να τελειώσει το έργο των μηχανικών του Τμήματος Δημοσίων Έργων του ΡίΣ.


Σύμφωνα με νέες ανακαλύψεις,οι Έλληνες λόγω του ισχυρού ναυτικού που διέθεταν και φυσικά των οργανωμένων πολιτειών που είχαν δημιουργήσει,είχαν φτάσει εώς την Β.Αμερική..Αλλά .αναφορές>ή ενδείξεις  που σχετίζονται και με το νότιο τμήμα της ηπείρου με κάποιες φυλές της Χιλής που ακόμη λειτουργούν με το σύνταγμα του Λυκούργου,και με γλυπτά που φέρουν καθαρά την ελληνική επίδρασή τους,ψάχνουμε να βρούμε φωτογραφίες από τις συγκεκριμένες ανασκαφές,και να τις ταυτίσουμε με τις δικές μας..Όπως καταλαβαίνεται το θέμα είναι τεράστιο διότι εάν τα ευρήματα είναι καθαρά δημιουργημένα από τους Έλληνες θα επιβαιβεώνεται  και επίσημα ότι οι αρχαίοι 'Ελληνες δεν έφτασαν μόνο έως την Β.Αμερική αλλά σε όλη την ήπειρο που ονομάζεται σήμερα ΑΜΕΡΙΚΗ.
Και φυσικά δεν πρόκειται κανένα κανάλι,καμιά εφημερίδα,κανένα περιοδικό,και προπάντων το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ δεν πρόκειται να ασχοληθούν με τα τελικά συμπεράσματα των συγκεκριμένων ανακαλύψεων.
Read more »

ΑΡΤΕΜΙΣ

Θυγατήρ του Διός και της Λητούς(Δίδυμη αδερφή του Απόλλωνος)

Θεά του κυνηγιού αλλά και της Σελήνης,ως αδερφή του Απόλλωνος:Απόλλων-Ήλιος,Άρτεμις-Σελήνη.

Είναι παρθένος και φυγόλεκτροςως η θεά Αθηνά,το όνομά της δε ετυμολογείται εκ του αρτεμής ή αρταμής=άρτιος,ακέραιος,σώος.Εζήτησε από τον πατέρα της τον Δία αιώνιον παρθενίαν.
<<Δός μοι παρθενίην αιώνιον άππα(=πατέρ),φυλάσσειν.(Ύμνος Καλλιμάχου).

Επειδή εσχετίζετο τόσο με τα δάση όσο και με τη σελήνη,οι Λατίνοι εκ του αριθμού<<δύο>>duo,την απεκάλεσαν,Duana-Diana.Κατ`άλλην όμως εκδοχήν,λόγω του ότι υπήρξε εκεί στην Δήλο όπου είχε καταφύγει η μητέρα τους η Λήτώ για να γεννήσει,η Άρτεμις την εβοήθησε ως <<μαία>>προκειμένου να εξέλθη στο φώς και ο Απόλλων.Γι`αυτό εθεωρήθη προστάτης των επιτόκων,και της αποδίδονται και τα σχετικά προσωνύμια:
Λεχώ,Ελεύθυια ή Ειλείθυια,Μογιστόκος,Ορθωσία,Ωκυλωχεία,Ωκυτόκος,'Εφορος Λοχείας...

Ο Πλάτων στον Κρατύλο ετυμολογεί:<<Άρτεμις δια το αρτεμές=(σώον,ακέραιον)και το κόσμιον,δια την της παρυενίας επιθυμίαν

Read more »

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Ο Μέγας Αλέξανδρος (Alexander The Great) (1956)

Ο Αλέξανδρος (Μπάρτον) είναι ένας άνδρας υποκινούμενος από την σοφία του δάσκαλού του, Αριστοτέλη (Μπάρι Τζόουνς), τον πολεμιστή πατέρα του (Μαρς), αλλά κυρίως από το άσβεστο πάθος του για εξουσία και παγκόσμια ηγεμονία. Σε ένα βίαιο κόσμο πολιτικών αναταραχών, αυτός ο φιλόδοξος νέος θα πρέπει να σηκώσει το ανάστημά του ενάντια στις συγκρούσεις και να ενώσει την Ευρώπη με την Ασία, μένοντας στην ιστορία σαν ένας από τους πιο δοξασμένους ηγέτες όλων των εποχών.

Read more »

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Επιβεβαιώθηκε επίσημα αυτό που έγραφαν οι Έλληνες πριν από 2.500 χρόνια.

Η NASA επιβεβαιώνει αυτό που πολλοί έχουν υποψιαστεί ότι στο φεγγάρι μας υπάρχουν τεχνητές δομές

Στη φωτογραφία που ελήφθη από την  NASA AMES RESEARCH.CENTER μπορούμε να δούμε δύο πιθανές δομές.Στη φωτογραφία φαίνεται καθαρά ένα γεωμετρικό σχήμα με τετράγωνη βάση το οποίο προφανώς αντιστοιχεί σε κάποιο είδους κτιρίου..
Στα δεξιά της φωτογραφίας θα δείτε ένα τριγωνικό αντικείμενο που θα μπορούσε να μοιάζει με μία γέφυρα ή ένα είδος αψίδας.
Αυτή είναι η τελική απόδειξη ότι η NASA κρύβει την αλήθεια από τον κόσμο και αυτό είναι ντροπή.
Αυτό είναι το ρεπορτάζ που βγήκε σήμερα στην δημοσιότητα και εδώ ας αναφέρουμε τι έγραφαν οι Έλληνες πριν από 2500 χρόνια περίπου:

Ο Πυθαγόρας μας πληροφορεί σχετικά με την σελήνη ότι κατοικείται απο Θεικά όντα όμοια με τους κατοίκους της γής. 
Υπάρχουν όλα όσα βλέπουμε στη γή με την μοναδική διαφορά ότι οι σεληνιακές μέρες είναι 15 φορές μεγαλήτερς απο τις δικές μας. 

Ο Ορφέας λέει για την σελήνη που έχει βουνά,πολιτείες και σπίτια. 
Πως έχει στερεό έδαφος όπως η γή και θεικούς κατοίκους.Τις πληροφορίες αυτές μας τις δίνουν Πλούταρχος και Διογένης ο Λαέρτιος.Ο Ορφέας γνώριζε το σεληνιακό ημερολόγιο των 12 μηνών και τις φάσεις της σελήνης. Μιλά για την περιστροφή της γης γύρω από τον ήλιο, τις εύκρατες, τροπικές και πολικές ζώνες της γης, τις εκλείψεις της σελήνης, τα ηλιοστάσια, τις ισημερίες, τις κινήσεις των πλανητών και την παγκόσμια έλξη και επιμένει στο θέμα των κατοίκων της σελήνης, ότι είναι αυτοί που περιπλανήθηκαν από πλανήτη σε πλανήτη. 


Ο Σωκράτης την χαρακτηρίζει: «Μεγάλη κούφια σφαίρα που στο εσωτερικό της υπάρχουν θάλασσες και στεριές και κατοικούν άνθρωποι σαν εμάς». Αυτά αναφέρει ο Ξενοφάνης για τον δάσκαλο του. Αυτά που έλεγε ο Σωκράτης τα υποστηρίζουν και σύγχρονοι αστρονόμοι. 

Κατα την ελληνική μυθολογία η Η Σελήνη είναι η κόρη του Τιτάνα Υπερίωνα και της Τιτανίδας Θείας. Είναι  αδελφή της Ηούς(Αυγής) και του Ήλιου ο οποίος την φωτίζει πάντα φανερώνοντας 
την αδελφική του αγάπη. Αναπαρίσταται συνήθως είτε να ιππεύει στο πλάι έναν 
ίππο είτε να οδηγεί ένα άρμα από ένα ζευγάρι δυνατών αλόγων (ή ταύρων). Η 
Σελήνια σφαίρα της ή η ημισέληνος της αναπαρίσταται συνήθως είτε ως στέμμα στο 
κεφάλι της είτε ως μια ανυψωμένη πτυχή της λαμπερής της κάπας. Αρκετοί μύθοι 
την θέλουν να οδηγεί ένα κοπάδι από ταύρους και για αυτό και παρομοιάζουν την 
ημισέληνό της με τα κέρατα του ταύρου.
Read more »

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Κέκροψ

Ο Κέκροπας, γιος της Μητέρας Γης και μυθικός ιδρυτής της πρώτης πόλης των Αθηνών στην Ακρόπολη (που ονομαζόταν Κεκροπία εκείνο τον καιρό), είναι ο πρώτος αττικός ήρωας και χθόνια θεότητα, παρουσιαζόμενος συνήθως ως διφυής, από τη μέση και πάνω άνθρωπος και από τη μέση και κάτω φίδι. Θεωρείται γενάρχης των Αθηναίων (Κεκροπίδες), ενώ πιστεύεται ότι ο τάφος του βρισκόταν στο βορειοδυτικό τμήμα της στοάς των Καρυάτιδων στο Ερεχθείο (Κεκρόπιο). Λατρευόταν κυρίως στην Ακρόπολη υπό τη μορφή φιδιού, έχοντας το δικό του ιερέα, ενώ σ’ αυτόν αποδίδονται η θέσπιση διάφορων νόμων, η εφεύρεση της γραφής, η απογραφή του πληθυσμού, η κατάργηση των ανθρωποθυσιών, η ταφή των νεκρών, ο τρόπος οικοδόμησης οικιών αλλά η διαιτησία στη διαφωνία μεταξύ Αθηνάς και Ποσειδώνα για την κηδεμονία της πόλης.

Ο Κέκροπας πρέπει να έζησε γύρω στα 1600 π.Χ.. Σύζυγος του Κέκροπα ήταν η Άγλαυρος, κόρη του Ακταίου, πρώτου βασιλιά των Αθηνών, ενώ αργότερα λέγεται πως ο Κέκροπας έγινε σύζυγος με τη Μητιάδουσα, αδελφή του Δαιδάλου. Η Άγλαυρος ήταν η προσωποποίηση της γονιμότητας του εδάφους και του λαμπρού φωτός. Ο Ακταίος, ο πρώτος γηγενής βασιλιάς της Αττικής, έδωσε το όνομά του στη χώρα του: Ακταία < Ακτική < Αττική.

Ο Κέκροπας έχτισε πόλεις στην Εύβοια και την Κωπαΐδα. Λατρευόταν επίσης στα Μέγαρα, τη Βοιωτία, τον Αλίαρτο, την Εύβοια, τη Θράκη και τη Σαλαμίνα της Κύπρου. Θεωρείται ο ιδρυτής της λατρείας του Δία Υπάτου και της Πολιάδας Αθηνάς.

Ήταν κριτής στη φιλονικία Ποσειδώνα - Αθηνάς για την θεϊκή προστασία της πόλης. Προτίμησε την Αθηνά. Σύμφωνα με τον μύθο, οι αντίπαλοι ανέβηκαν πάνω στον βράχο της Ακρόπολης, όπου ήρθαν και οι άλλοι δέκα θεοί από τον Όλυμπο για να κάνουν τον δικαστή στη διαφωνία των δυο θεών, ενώ ο Κέκροπας παρίστατο ως μάρτυρας. Πρώτος ήρθε ο Ποσειδώνας, στάθηκε στη μέση του βράχου και με την τρίαινά του έδωσε ένα δυνατό χτύπημα στο έδαφος. Αμέσως ξεπήδησε ένα κύμα αλμυρού νερού που σχημάτισε μια μικρή λίμνη που την ονόμασαν «Ερεχθηίδα θάλασσα». Μετά ήρθε η σειρά της Αθηνάς να παρουσιάσει το δώρο της και αφού κάλεσε τον Κέκροπα για μάρτυρα, φύτεψε μια ελιά πάνω στον βράχο, που ξεπετάχτηκε γεμάτη καρπό. Το δέντρο αυτό σωζόταν για πολλά χρόνια αργότερα. Μετά από το δώρα της Αθηνάς ο Δίας κήρυξε το τέλος του αγώνα και είπε στους άλλους θεούς να κρίνουν σε ποιον από τους δυο θεούς να δοθεί η πόλη. Συγχρόνως ζήτησαν τη μαρτυρία και τη γνώμη του Κέκροπα. Αυτός από το βράχο ψηλά έριξε μια ματιά γύρω, αλλά όπου να γύριζε, τα μάτια του αντίκριζαν αλμυρό νερό, τις θάλασσες που από παντού έζωναν τη χώρα. Το δέντρο όμως που είχε κάνει η Αθηνά να φυτρώσει ήταν το πρώτο που φύτρωσε σε όλη τη χώρα και ήταν συνάμα για την πόλη η υπόσχεση για δόξα και ευτυχία. Γι' αυτό ο Κέκροπας θεώρησε πως το δώρο της Αθηνάς ήταν πιο χρήσιμο και έτσι της δόθηκε η κυριαρχία της πόλης.
Read more »

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Ευχή των πρόγονών μας(υγιαίνειν μεν άριστον ανδρί θνητώι)

Επανήρθε και πάλι ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ για να συνεχίσει το έργο που έχει ξεκινήσει εδώ και 3 χρόνια παρά τις αντιξοότητες που έχει συναντήσει στο πέρασμα του..
Και η ανάρτηση έχει μεγάλο ενδιαφέρον για εμάς τους 'Έλληνες διότι έχουμε ξεχάσει τις συνήθειες των προγόνων μας και έχουμε αφεθεί σε ένα δυτικό τρόπο σκέψης,ζωής και συμπεριφοράς.
Για αυτό εμείς σήμερα θα σας παρουσιάσουμε από το ανθολόγιον του ΣΤΟΒΑΙΟΥ μια από τις γνωστές ευχές των αρχαίων Ελλήνων.

<<υγιαίνειν μεν άριστον ανδρί θνητώι,

δεύτερον δε καλόν φυάν γενέσθαι,
το τρίτον δε πλουτείν αδόλως,
και το τέταρτον ηβάν μετά των φίλων.
( 9 Β., 10 D.)>>

<<Για τον θνητό τον άνθρωπο το άριστον είναι,
πρώτον,να έχει την υγειά του,
δεύτερον,ως προς το φυσικό παρουσιαστικό να έχει γεννηθεί όμορφος,
τρίτον,να έχει αποκτήσει πλούτη δίχως δόλο,
τέταρτον, να περάσει τα νειάτα του με τους φίλους του.>>


Read more »

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Ύσπληγξ - Μηχανισμός Άφεσης Αθλητών


Η ύσπληγξ ήταν ένα σύστημα φραγμού που εξασφάλιζε την ταυτόχρονη εκκίνηση των αθλητών των αγώνων δρόμου. Στο στάδιο της Νεμέας έχουν βρεθεί οι λίθινες βάσεις. Η πτώση των θυρών στο σύγχρονο Ιππόδρομο πετυχαίνει το ίδιο αποτέλεσμα με άλλον μηχανισμό.
Αποτελείται από δύο οριζόντια σχοινιά τεντωμένα μπροστά από τους δρομείς στο ύψος των γονάτων και του στήθους. Τα σχοινιά συγκρατούνταν στα άκρα τους από κατακόρυφους ξύλινους πασσάλους (τους αγκώνες), που προσαρμόζονταν σε απλούς μηχανισμούς προδρόμους των στρεπτικών ελατηρίων, αποτελούμενους από στριμμένα νεύρα ζώων. Οι μηχανισμοί αυτοί τοποθετούνταν σε λίθινες βάσεις. Η λειτουργία του μηχανισμού γινόταν από τον αφέτη που στεκόταν πίσω από τους δρομείς, κρατώντας τα δύο σχοινιά χειρισμού. Με μια απότομη κίνηση ελευθέρωνε τους προεντεταμένους αγκώνες, οι οποίοι έπεφταν απότομα στο έδαφος συμπαρασύροντας όλο το σύστημα φραγμού και επιτρέποντας την εκκίνηση στους δρομείς.

Βιβλιογραφία
  • Παυσανίας, 6.20.13, Η Αφετηρία του Ιπποδρόμου της Ολυμπίας
  • Πλάτων, Φαίδρος 254ε, Η Ύσπληγξ σε αφετηρίες Ιπποδρόμου)
Εταιρεία Μελέτης Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας
Read more »

Share