Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Ο Γιώργης Τουφεξής στην Σφαίρα Της Έρευνας (Σάββατο 29/03 στις 22 :00)

Το Σάββατο στις 22 :00 στο supernovaradio.gr έρχεται μια εκπομπή,άκρως ενδιαφέρουσα και πολύτιμη,για τους τηλεθεατές και ακροατές της Σφαίρας Της Έρευνας,που δεν πρέπει για κανένα λόγο να χάσετε διότι αυτά που θα ακούσετε θα σας βοηθήσουν και θα βελτιώσουν την καθημερινότητα σας και την υγεία σας.

Το θέμα της Σαββατιάτικης εκπομπής

  "Το Κλειδί της Υγείας στα χρόνια που έρχονται" υπότιτλος "Θεραπεία δια της πνευματικής οδού"

 Επίσης :
 - Τι γνώριζαν οι αρχαίοι λαοί σε όλους τους πολιτισμούς - τι εφάρμοζαν φημισμένοι ιατροί της σύγχρονης ιατρικής (Παράκελσος, Χάνεμαν) - τι μπόρεσε να επιβεβαιώσει η επιστήμη μέσω μερικών βασικών ανακαλύψεων




Λίγα στοιχεία από το πλούσιο βιογραφικό έργο του κ.Γιώργη Τουφεξή όπως τα γράφει ο ίδιος :

Το 1967 έφυγα ολομόναχος για τις ΗΠΑ όπου έζησα 15 χρόνια και εργάστηκα. 

Ξέφυγα πολύ μικρός από τα συμβατικά πρότυπα, μου είχαν ήδη συμβεί εξωσωματικές εμπειρίες (δύο near-death), διαλογισμός με γιόγκα στα 16 μου (με αυστριακό θείο μου, τενόρο), Rolfing (στα 20 μου με τον Don Hanlon Johnson), Τάι Τσι Τσουαν (στα 23 μου), Τranscendental Μeditation (Maharishi, ήταν της μόδας με τους Beatles), και στη συνέχεια μέχρι και σήμερα μια συνεχής αλληλουχία πνευματικών δρόμων, που όμως δεν ήταν φιλοσοφικοί-φιλολογικοί αλλά πάντα συνδεόντουσαν με συγκεκριμένη χειροπιαστή δουλειά με το σώμα, τα συναισθήματα, τις νέες επιγνώσεις (από τη διαίσθηση) και την ενοποίηση (integration) όλων αυτών.

Μετά από 15 περίπου χρόνια σπουδών, σήμερα η απασχόλησή μου είναι "θεραπευτής" (ανθρώπων και καταστάσεων) με τις μεθόδους Bodynamic (από Δανία), Σωματο-ψυχοπαιδαγωγική (από Γαλλία), και στοιχεία από άλλες προσεγγίσεις όπως αυτή του Μπρούνο Γκρένινγκ 


Έχω εμφανιστεί αρκετές φορές στην τηλεόραση (παλιότερα), κυρίως για θέματα εγκυμοσύνης-τοκετού-μωρών-παιδιών. Έχω 4 παιδιά, ο μικρός (16) γεννήθηκε στο σπίτι μας, στη γέννα πρωτοστάτησε η διεθνώς γνωστή μαία Clare Loprinzi (Google, και στο φάκα-μπουκ). Είμαι ιδρυτικο μέλος του σωματείου Ευτοκία (πριν γίνει εταιρία), όπου επί 10 περίπου χρόνια εμψύχωνα ομάδες μπαμπάδων, και μετείχα σε διάφορες εκδηλώσεις και θέματα, όπου είχα να προσφέρω.


Στη Νέα Υόρκη (δεκαετίες 1970-80) μία από τις δουλειές στις οποίες είχα αφιερωθεί αρκετά και με ενθουσιασμό ήταν editor. Έπαιρνα μέτριας (δηλαδή πολυ καλής για τα ελληνικά δεδομένα) ποιότητας συγγράμματα ή βιβλία, έκανα μεγάλη βιβλιογραφική έρευνα και διεύρυνση στις πηγές τους (χωρίς Internet ή Google!) και στην ουσία τα ξανάγραφα ώστε να είναι δημοσιεύσιμα-εκδόσιμα.
 Με αυτή την εμπειρία, και χωρίς να το επιδιώξω, βρέθηκα ξαφνικά να είμαι αρχισυντάκτης του περιοδικού Experiment-Γαιόραμα, ο πρώτος αρχισυντάκτης του, δηλαδή το οργάνωσα, βρήκα και προσέλαβα καλό προσωπικό κλπ. Και στη συνέχεια, με αυτή την εμπειρία και χωρίς να το επιδιώξω, βρέθηκα ξαφνικά να είμαι o πρώτος διευθυντής σύνταξης στην ελληνική έκδοση του περιοδικού National Geographic, ως τον Απρίλιο 2000.

 Η μάνα μου ήταν διδάκτωρ γεωπόνος (στο υπουργείο Γεωργίας και στον παγκόσμιο Food and Agriculture Organisation - FAO), από εκείνη αποκόμισα μεγάλο ενδιαφέρον και γνώσεις για τα φυτά, τη γεωργία, το φυσικό περιβάλλον και γενικότερα τη Φύση. Έχω εργαστεί εντατικά ως ερασιτέχνης γεωργός-δεντδροκόμος-αμπελουργός. Έχω καταπιαστεί, πρακτικά και θεωρητικά, με τα θεραπευτικά βότανα, τα αιθέρια έλαια, και τα ανθιάματα (ανθοϊάματα). 


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share